- Tyflopomůcky Olomouc, I.P.Pavlova 69, 779 00 Olomouc
Telefon, Fax: 585 415 130
E-mail: prodejna-ol@sons.cz, pomucky-ol@volny.cz
Otevírací doba: pondělí až středa 7.00-15.30, čtvrtek 7.00 až 17.00, pátek 7.00 až 12.00
- Tyflopomůcky Praha, Krakovská 21, 110 00 Praha
Telefon: 221 462 464
Fax: 221 462 461
E-mail: prodejna-pha@sons.cz
Otevírací doba: pondělí, útery a pátek 9-14, středa a čtvrtek 9-12 a 13-18
Aktuální uzavření
|
Jak si můžete pomůcky objednat:
Pro Vaši spokojenost potřebujeme znát Vaši plnou adresu včetně PSČ a přesný název pomůcky.
Pokud máte telefon, zanechejte nám i jeho číslo. Pokud jste již našimi zákazníky, stačí, když nám sdělíte Vaše zákaznické číslo,
které máte uvedeno na námi zaslaném balíku na štítku s adresou (platí pouze pro Tyflopomůcky Olomouc).
Pomůcky Vám rádi zašleme na dobírku, balné neúčtujeme, zaplatíte však 100 Kč poštovného.
Některé křehké zboží jako např. kuchyňské váhy nebo Pichtovy psací stroje zasíláme zásilkovou službou,
která Vám zboží přiveze až do domu a účtuje si asi 150 Kč za dopravu, kterou si hradíte sami.
Pomůcky na lékařský předpis:
Provádíme distribuci pouze pomůcek, které jsou uvedeny v našem seznamu pod příslušným kódem zdravotní pojišťovny (ZP).
Předepsat je může praktický nebo oční lékař na Poukaz na léčebnou a ortopedickou pomůcku, nikoliv na Poukaz na brýle.
Řádně vyplněna musí být i zadní strana poukazu s uvedením, kdy jste pomůcku stejného typu obdrželi naposled a dvěma Vašimi podpisy.
Datum vystavení poukazu nesmí být starší než 1 měsíc. I zde musí být adresa úplná a čitelná!
Pokud si objednáváte slepeckou hůl, uveďte, prosím, její délku, abychom mohli Vaši objednávku řádně odbavit.
Jak uplatňovat reklamaci zboží:
Pokud není u zboží přiložen záruční list, kde je stanovena záruční doba výrobcem,
poskytujeme na toto zboží záruku, která vyplývá ze zákona.
Ta se však nevztahuje na mechanické poškození vzniklé neopatrným zacházením. Reklamaci nemůžeme uznat ani v případě,
pokud do výrobku někdo zasahoval a dále, pokud nepředložíte daňový doklad o zaplacení a záruční list.
U výrobků, kde je uveden záruční a pozáruční servis, uplatňujte reklamaci přímo na adrese uvedené v záručním listu.
Pokud objednané zboží neobdržíte do 3 týdnů znamená to, že Vámi požadované zboží nemáme na skladě.
Doporučujeme Vám objednávku po určité době opakovat.
Další naše služby:
Pomůcky si zde můžete prohlédnout a vyzkoušet si jejich vhodnost. Můžete si tu vybrat i řadu výrobků z keramiky.
Rádi Vám uspořádáme seminář k uplatnění a využití pomůcek, proškolíme i Vaše instruktory jak v našich prostorách,
tak i u Vás, samozřejmě po včasné osobní domluvě podmínek, termínu a místa (platí pouze pro Tyflopomůcky Olomouc).
|